Awakening Europe, Bethel saapuu voimalla Pohjois-Eurooppaan

Osoitteessa http://www.awakeningeurope.com/ mainostetaan lokakuussa 2016 Tele2Arena:ssa Tukholmassa järjestettävää megamassiivista supertapahtumaa.

We really feel that what God releases at the stadium in 2016 will have a huge impact on Stockholm itself.  Not only there, but we will also have hundreds of outreaches transported to the surrounding nations at the same time.

Puhujavieraina nimetään mm. Todd White, Ben Fitzgerald, Paul Manwaring. Erityisvieraina Chris Overstreet, Daniel Hagen, Matt King, Jean Luc Trachsel. Ylistyksessä Jake Hamilton ja Chris Poeschl.

Advertisements

26 thoughts on “Awakening Europe, Bethel saapuu voimalla Pohjois-Eurooppaan

  1. Ei tällä “evankeliumilla” ole mitään tekemistä Jumalan Pojan evankeliumin kanssa. Ei mitään, sen enempää yhteistä kun on pimeydellä ja valkeudella ja kuolemalla ja elämällä.

    Like

    1. Minua hirvittää Jeesus kuvan vääristyminen. Ei usko kasva tanssin, nautinnon ja loiston tiellä. Uskon tie on monesti vaivan kautta käyvää koulua armon alla. Ei välkkyvaloja ja diskomusaa. Missä menee ero maailman ja Jumalan välillä kun tälläistä tehdään? Ei pidä juosta sinne missä sanotaa tuolla Jeesus on tai täällä. Esitetään että ihmis voimin voidaan tuoda Jumala paikalle. Katsoessani kyseisten saarnaajien puheita, lakkaamatta mietin sitä, mikä henki siellä vaikuttaa. VAROKAA. Älkää rakkaat sielut avatko porttejanne noille saarnaajille, ennen kuin olette täysin varmoja, että heillä on oikea Jumalakuva. Kundaliinihenki on käärmehenki. Ei todellakaan Pyhä. Pistää kiemurtelemaan sähisemään puhaltelemaan sätkimään nykimään lamauttaa

      Like

    2. Awakening Europe-tapahtumassa oli fantastinen Jeesus- ja evankeliointikeskeinen julistus. Sanoma oli yksinkertainen ja suora. Jumala rakastaa meitä ja Hän on lähettänyt Poikansa Jeesuksen kuolemaan meidän syntiemme tähden ja Hän hetätti Jeesuksen, että me voisimme uudestisyntyä.. Jeesus on syntisten ystävä ja tahtoo pelastaa syntisen. Jeesus jättää 99 lammasta ja lähtee etsimään yhtä kadonnutta.

      Sanoma sisälsi myös sen, että kristityt keskittyisivät saavuttamaan avankeliumilla ne, jotka eivät vielä ole kuulleet, että Jumala rakastaa heitä ja haluaayhteyttä jokaisen ihmisen kanssa.
      Uusi elämä Jeesuksessa ja halu saavuttaa niitä, jotka vielä ovat ulkopuolella, synnyttää myös yhteyttä kristittyjen kesken.
      Kunpa kristityjen tärkein päämäärä olisikin levittää Jumalan rakkautta ja ohjata ihmisiä Jeesuksen, Vapahtajan, luo!

      Like

  2. Perustele faktoilla Petrus, on tärkeää jos sanomasi on totta että lukija tietää faktoja, muuten kannattaa olla hiljaa jos ei voi perustella.

    Like

  3. Evankeliumia, ilosanomaa Jeesuksesta Kristuksesta, julistettiin. Monet ihmiset kertoivat kuinka Jeesus oli muuttanut heidän elämänsä. Jeesus oli vapauttanut näitä ihmisiä erilaisista riippuvuuksista. Puhuttiin Jumalan
    Pyhyydestä, kuinka on tehtävä parannus. Puhuttiin siitä, kuinka Jeesus rakastaa juuri yksityistä ihmistä.
    Siitä, miksi Jumala lähetti Poikansa kuolemaan syntisen ihmisen puolesta, siksi että Hän rakastaa.
    Tätä tapahtui Awakening Scandinavia tapahtumassa.
    Musiikilla ylistettiin Jumalaa ja Jeesusta.
    Jeesus sanoi, mikä on tärkeintä. Rakastaa Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistään niin kuin itseään.

    Like

    1. Tämä ei kuitenkaan vaikuta mitään siihen, että betheliläisyyden piirissä vaikuttaa erittäin vakava kristologinen harha. Erilaisia liikkeitä ja oppisuuntia pitää tutkia niiden sisällön eikä yksittäisten tapahtumien tai kokemusten perusteella.

      Sanoja voidaan myös käyttää useissa eri merkityksissä. Mitä he esimerkiksi tarkoittavat sanoessaan “Jeesus”?. Näin esimerkkinä minulla on mormoneista sellainen kokemus, että he vaikuttivat lyhyen keskustelun perusteella kristityiltä, vaikka heidän oppinsa on jotain aivan muuta.

      Heidän voi myös olettaa antavan itsestään siistityn vaikutelman, koska ovat varmasti tietoisia heitä kohtaan esitetystä kritiikistä. Pitää kaivaa pintaa syvemmältä.

      Like

  4. Surullista miten paljon nuoria siellä oli. Ihmettelen sitä miten uskovaisiksi itseään tituleeraavat kaipaavat tällaisia suurtapahtumia, joita mainostettiin ‘todd white sanoi tuovansa mukanaan jotakin suurta ja ennen näkemätöntä’. Mitä sellaista nämä karismaattiset voisivat tarjota, mitä kotiseurakunnasta ei löydy? No kunnon bileet helvetin musiikilla. Tietäneekö moni uskova miten tuo hakkaava toisto musiikki vaikuttaa..kuten woodoosta tiedetään. Se johtaa transsin kaltaiseen tilaan. Tanssi tehostaa transsiin pääsemistä. Entäpä moniko tietää miten tiettyyn tahtiin välkkyvät väri valot vaikuttaa aivoihin porttien avaamiseksi? Tai kun on iso porukka hurraamassa kaikelle mitä puhutaan? Raamattu varoittaa menemästä kenen tahansa käsien alle. Miksi?! Ja lopun ajan eksytykset on uskovien keskellä. Älkää samaistuko tähän maailmaan. Joukossa tyhmyys tiivistyy. Älkää juosko sinne missä joku sanoo täällä Jeesus on tai tuolla. Jeesus asuu meissä jokaisessa, jos vältämme syntiä. Woodoo menot ja vieras tuli outoine tapoineen ei ole oikean Jeesuksen tuntemista. Antikristillistä se on. Jeesus ei ole rastapää eikä maassa konttaava tai kiemurteleva. Jeesus ei sätki. Eikä lamaannuta maahan. Uskovat jahtaavat nykyään vaan kivaa ja fiboja. Ei totuuden etsimistä vaan kokemuksia joita voi sitten verrata facessa. Herätkää unestanne.

    Like

  5. Tuosta kommentista kuultaa vanhemman velipojan asenne.
    Tarkoitan Tuhlaajapoika kertomusta Raamatussa. Kun Isä avosylin odotti kaiken tuhlannutta toista poikaansa kotiin ja pani sitten juhlat pystyyn, niin vanhempi, uskollisesti kotona pysynyt veli vihastui eikä tahtonut mennä sisälle. Isä tuli ulos ja puhutteli tätäkin poikaansa lempeästi.
    Julistus, todistukset ja musiikki Awakenissa oli Jeesus Kristus-keskeistä. Evankeliumi ei ollut vain sanoja vaan myös elämää, evankeliumin todeksi elettävää elämää. Kääntyminen ei ole vain yhden kerran tapahtuva asia vaan elämän tyyli! Siis sydämessään Jumalan puoleen kääntyminen niin, että voi elää Hänen kunniakseen ja elämällään todistaa Jeesuksen muuttavasta voimasta. Uskosta vielä osattomat eivät lue Raamattua, mutta he lukevat jokaista, joka tunnustautuu Jeesukseen uskovaksi.
    Erityisesti Nuoret haluavat aidon, elävän Jeesuksen elämäänsä!

    Like

    1. On surullista todeta, että heillä on väärä Kristus. Ristillä ihmiseksi syntynyt Jumala kuoli syntisten edestä. Tämä on koko lunastuksen ydin. Ilman tätä ei ole pelastusta eikä syntien sovitusta. Vain äärettömän arvokas uhri pystyi maksamaan syntivelan äärettömälle Jumalalle.

      “. Johnson opettaa, että Jeesus laittoi sivuun jumalalliset kykynsä tullessaan ihmiseksi, ja lopulta hän teki ihmeet, voitti saatanan ja kuoli ristillä ei Jumalana, vaan ihmisenä — oikeassa suhteessa Jumalaan (Johnson 2013, 29, 32). Ainoastaan ”voitelu on se, joka yhdisti Jeesuksen, miehen, jumalalliseen” (emt., 88). Perinteisesti on ajateltu, että Jeesus itse oli Jumala.

      Johnson erottaa Jeesuksen ja Kristuksen toisistaan siten, että jälkimmäinen viittaa voitelun vastaanottamisen kokemukseen Jeesuksen kasteessa (emt., 87). Perinteisesti on nähty, että Jeesus oli Kristus jo aikojen alusta alkaen.”

      http://www.pastoriesa.fi/array/kenosis-kristologia-ja-jeesuksen-ihmeet-1/

      Like

  6. Sittekai örinähevikin olis ok kun siinä laulettaisi Jeesus Kristus? Mä kyl näen mitä ihmiset nykyään haluaa, jos tälläset festarit ja konserttityyppiset hehkutushuudatukset menestyy? Massatapahtumat vieraine henkineen on jännää mut normaalikokous ei oo kivaa.

    Olen ollut itsekin mukana yksillä Jeesusfestareilla joku vuos sit. Halusin kyseenalaistaa oman näkemyksen siitä, onko tällänen Jeesusdisko ok. Aluks oli ihan mukavaa mut sit jälkee päin tajusin et jäin hengellisesti nälkäiseksi. Siellä tuotii esii vaan Jeesuksen rakkautta ja unohdettiin se miten tärkeä on tajuta oma lihallisuus ja mitä on oikeesti valvottava ja miten. Siivilöityä totuutta se vaa oli. Siivilöityä Raamattua opetettiin jättämällä kaikki vaikea sekä tuomio pois ja tuomalla kaikki kiva esiin. Ja mitään eroa tällä ei ollut maailman festareihin. Voidaan laittaa ihan samaan riviin kuin rokkifestarit, dinosaurusfestarit, muumifestarit ym. Teema vaa vaihtuu. Yhtä maalliset tavat. Meidän uskovien EI TULE SAMAISTUA TÄHÄN MAAILMAAN. Tiedän että tosi moni uskova on rakastunu hauskan pitoon ja synteihinki niin paljo ettei haluu luopua niistä, vaan julistaa muillekin miten synti ei olekaan syntiä. Ja usko on kivaa ja mukavaa ja BILEET!!! Mulle jäi tosi paha mieli. Ihmiset ei todellakaa ollu yhtä. Ihmiset ei välittäny muista. Oli ne omat porukat ja muut oli out. Mut kuinka moni tajuu, miten hiuksenhieno lopunajan eksytys on?
    Kaikki tää salaa tapahtuva ekumeniakin, kivan siivilöidyn uskon edistäjänä tuo todellisia myrskyn merkkejä esiin. Tosin kukapa nykyään totuutta haluaa. Kertokaa vain miellyttäviä uutisia ja profetioita. Kaikelta muulta korvat on kiinni. Mitä välii et saatananpalvojavapaamuurarit hallitsee mediaa ja tätä kautta ekumenia ei nouse barrikadeille. Haluutteko olla yhtä uskoa satanistin kanssa, häh?

    ‘usko elämäntapana’ on myös heijastetta siitä että ihminen korostaa omia tekojaan, eikä sitä et Jumala hallitsee tämän koko elämää. Kaikessa. Kuulostaa ihan samalle kuin ee:n tuoma siivilöity evankeliumi. Ihminen voi muka olla kouluttajana Jumalan sijasta kivalla evankelista kurssilla vaik 7000vuotta Jumala on kouluttanu ihmisiä monien vaikeiden vuosikymmenten ajan. Nyt ihmiset pystyy ite tekee kaiken parissa viikossa ja kaikilla oli KIVAA!!! Mukavaa ihanaa ja kivaa. Ei mitää vaikeuksia. Ihan kaikista voidaan tehdä evankelistoja ku opetetaa niille pari kulunutta fraasia ja katotaa dvd. Tällein Jumala ei sitä ole tarkoittanut. Ihmiset ei vaan enää kysy Hänen tahtoaan vaan etsivät omaakivaa. Xee firma vetää hyvät hillot.

    Meidän pitää koetella kaikki. Hölmöä uskoa kaikkee saastaa. Sitä se eksytys on; valhetta totuuden nimellä.

    Like

  7. Nii ja noilla festareilla pääpuhuja puhalsi mua päin monta kertaa ja sano et ota vastaa tää henki. Mietin mielessäni et otan vastaan v Pyhää Henkeä jota siis luulin ton puhujanki julistavan. Bethel seurakunnssta hän oli. Kuten heidi baker todd white ja muut awakenin puhujat. Ja sit ku tää puhuja oli puhaltanu mun naamaa päin monta kertaa ni se tiuskas mulle ‘what do u want from me?’ Jälkee päi tajusin et se ei puhkunu mitää pyhää vaa jotai ihan muuta.

    Like

  8. Useat vanhat, yli 40 vuotta uskossa olleet kertovat, etteivät ole elämänsä aikana nähneet ja kokenaat noin Hengessä voimallista ja eri seurakunnista tulevien kristittyjen yhteistä tapahtumaa, jossa sadat antoivat elämänsä Jeesukselle Kristukselle. Todistukset olivat suoria, selkeitä ihmisten kertomuksia, kuinka Jeesus, elävän Jumalan Poika oli heidän elämänsä muuttanut.
    Monien seurakuntien johtajat pyysivät toisiltaan anteeksi ja polvistuivat Jumalan edessä armoa itselleen, seurakunnalleen ja koko maalle anoen.
    Jos tätä arvostelee, kertoo se enemmän arvostelijasra kuin tapahtumasta.

    Like

    1. Miten kommentoit Bethelin Bill Johnsonin kristologisia harhoja ja niiden suhdetta pelastavaan uskoon 2Kor 11:1-4 valossa?

      Jospa kärsisitte minulta hiukan mielettömyyttäkin! Ja kyllähän te minua kärsittekin. Sillä minä kiivailen teidän puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut teidät miehelle, yhdelle ainoalle, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen. Mutta minä pelkään, että niinkuin käärme kavaluudellaan petti Eevan, niin teidän mielenne ehkä turmeltuu pois vilpittömyydestä ja puhtaudesta, joka teissä on Kristusta kohtaan.

      Sillä jos joku tulee ja saarnaa jotakin toista Jeesusta kuin sitä, jota me olemme saarnanneet, tai jos te saatte toisen hengen, kuin minkä olette saaneet, tai toisen evankeliumin, kuin minkä olette vastaanottaneet, niin sen te hyvin kärsitte. (!!!)

      2Kor 11:1-4

      Like

  9. Mitähän arvostelu kertoo awakenin arvostelijasta? Sen että lukee Raamattua ?

    Mitä tekee hengellisessä tilaisuudessa naiseksi pukeutuneet miehet? Tanssijat? Tuliesitykset? Rokki ja tekno? Woodoo ja jooga? vihainen jake hamilton? Jos Pyhä Henki tulisi tuonne, mitä todella tapahtuisi?

    Huumahenki, käärmehenki voi tehdä ihmeen näköisiä tekoja, mutta vaikutukset eivät ulotu pitkälle eikä seuraukset ole parannukseen johtavia.
    Raamattu kertoo et lopun aikana nää jutut ja ihmeet lisääntyy.

    Nim hannamaria kannattais lukea torontolaisuudesta ja tiedostaa että on saman lähteen juurella. Varoitan vakavasti kundaliinihengestä. Ei ole leikinpaikka.

    Ei uskoa mitata ihmeiden, uskoontulleiden, uskossavuosien eikä minkää sellasen mukaa. Ei sitä mitata sen mukaa missä tehtävässä on. Se on ihan sama onks joku pastori tai mikä vaa kirkkoherra. Vaan sut mitataa sen mukaa, miten uskollisesti Raamatun valossa hoidat sen tilanteen missä oot.

    Like

    1. Olen saanut syntini anteeksi. Uskon Jumalan Poikaan Jeesukseen Kristukseen, joka ristillä vuodatti pyhän puhtaan verensä minunkin puolestani. Rakastan Jeesusta. Olen täyttynyt Pyhällä Hengellä. Pyhä Henki asuu minussa Raamatun lupausten mukaisesti. Hänen voimassaan jaksan olla töissä, missä suurin osa on toisen uskonnon edustajia. Toivon ja rukoilen, että voisin heijastaa Jumalan suurta rakkautta ja toteuttaa Jeesuksen lähetyskäskyä.
      Awakening Scandinaviassa oli monia ruotsalaisia pastoreita, joiden tiedän olevan aivan Raamatullisessa uskossa Jeesukseen Kristukseen. Kristittyjä, jotka ovat Jeesuksen opetuslapsia, elävät puhdasta kristityn elämää ja kertovat Jeesuksesta Kristuksesta, missä liikkuvat.
      Minä en usko valheita. Uskon sitä, mikä on totta ja minkä omin silmin olen nähnyt ja joka on Raamatulla, Jumalan Sanallaperusteltu jaHengessä tutkittu! Vihollisen henget paljastuvat Raamatun tuntevalle Hengessä vaeltavalle uskovaiselle!

      Like

      1. Hienoa kuulla todistuksesi ja toivon sinulle kaikkea hyvää.

        Jos tapahtumassa oli hyvällä pohjalla olevia ruotsalaisia pastoreita, niin

        1) joko he ovat tietämättömiä betheliläisyyden opista ja käytännöstä tai
        2) he tietävät, mutta eivät halua ottaa mitään kantaa (missä on paimenen vastuu?) tai
        3) he eivät olekaan niin hyvällä pohjalla .

        Minkään opin tai ilmiön oikeellisuutta eivät määritä siinä mukana olevien ihmisten ominaisuudet. Monet aidotkin kristityt voivat omaksua epäterveitä oppeja ja käytäntöjä. Ihminen on syntiinlangennut ja kyky itsepetokseen on suuri.

        (Jer 17:9 Petollinen on sydän ylitse kaiken ja pahanilkinen; kuka taitaa sen tuntea? )

        Betheliläisyyden epäterveistä käytännöistä (hautavoitelut ym.) on helppo löytää dokumentaatiota, mutta kaikista selkein ja vakavin on heidän Kristuksen luontoa koskeva harhansa. Heille Jeesus Kristus on esimerkki voidellusta ihmisestä, mikä kieltää Kristuksen jumaluuden ja tekee voitelun vastaanottajista pieniä kristuksia. Jeesus Kristus nähdään ensisijaisesti eräänlaisena karismaatikoiden esikuvana, jota jäljittelemällä pystyy nousemaan vastaaviin ihmeisiin ja tekoihin. Näin karismaatikko nostaa itsensä kristukseksi ja Kristuksen ainutlaatuisuus kumoutuu. Ainoastaan voitelu on merkityksellistä. Bill Johnson itse kirjoittaa seuraavasti (lainaan edellisestä kommentista):

        ——————

        “. Johnson opettaa, että Jeesus laittoi sivuun jumalalliset kykynsä tullessaan ihmiseksi, ja lopulta hän teki ihmeet, voitti saatanan ja kuoli ristillä ei Jumalana, vaan ihmisenä — oikeassa suhteessa Jumalaan (Johnson 2013, 29, 32). Ainoastaan ”voitelu on se, joka yhdisti Jeesuksen, miehen, jumalalliseen” (emt., 88). Perinteisesti on ajateltu, että Jeesus itse oli Jumala.

        Johnson erottaa Jeesuksen ja Kristuksen toisistaan siten, että jälkimmäinen viittaa voitelun vastaanottamisen kokemukseen Jeesuksen kasteessa (emt., 87). Perinteisesti on nähty, että Jeesus oli Kristus jo aikojen alusta alkaen.”

        http://www.pastoriesa.fi/array/kenosis-kristologia-ja-jeesuksen-ihmeet-1/

        ——————-

        Hepr 13:8. Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.

        Like

  10. Awakening Friends Areenalla oli manifestaatio sille, että Jeesus Kristus on tänään sama kuin Hän oli eilen.
    Sadat kristityt olivat rukoilleet ja paastonneet tapahtuman puolesta. Kristityt hyvin monista ja erilaisista seurakunnista kokoontuivat yhteen koroittamaan vain yhtä nimeä: nimeä Jeesus Kristus.
    Koko paikka oli Jumalan rakkauden läsnäolon täyttämä. Ihmisiä tuli uskoon läheisessä ostoskeskuksessa ja kaupungilla. Mukana olleet seurakunnat ovat yhteydessä uskoon tulleisiin.

    Tapahtuma oli modernin ajan suurin evankeliointitapahtuma Ruotsissa.
    Siirtolaisseurakuntien pastorit puhuvat innoissaan tapahtuman vaikutuksesta. On muista maista tulleita pakolaisia, jotka saivat kokea elävän Jumalan rakkauden ja pelastuksen Jeesuksessa Kristiksessa tapahtuman aikana tai pian sen jälkeen.

    Monia uskovaisia erottavia muureja murtui Awakeningin aikana. Jumalan Poika Jeesus Kristus nousi keskeisenä voimakkaasti esille. Monista itsekkäistä, kovista sydämistä tuli pehmeitä ja epäitsekkäitä Jumalan Hengen kosketuksen kautta. Monet murtuivat sisimmässään ja kokivat anteeksiantamuksen ja uuden alun ensirakkaussuhteessa Jeesukseen.
    Tilaisuudet olivat voimakkaita herätyskokouksia. Syntiset tulivat elävän Vapahtajan luo ja saivat syntinsä anteeksi ja uuden elämän Jumalan lapsina.

    Like

  11. Voi rakas ihminen.. kun se ongelma nimenomaa on niissä ihmeisiin keskittymisissä. Siinä sivussa kylvetään väärää oppia oikean mukana. Nää kertomasi numerot kertoo miten helposti ihmiset on harhautettavissa ku ei tunneta Jeesusta oikein.. Ymmärrätkö yhtää mitä henkiä siellä liikkuu tai miten nää henget toimii!? Itse saatanaki pukeutuu valkeuden enkeliksi. Sanoo Raamattu. Jeesus ei olisi toiminut kuten bethelin tyypit. Bethel ja awakening tapahtuma on kopio saastaisen maailman teoista. Massasuggestiota. Maailmanmusiikki värivaloineen nopeuttaa mielen avautumista. Se on ihan yks hailee kuinka monen ne sanoo paastonneen sen vuoksi. Jos ihmiset kertoo omasta paastostaan muille, se kertoo jotakin Raamatun tuntemattomuudesta. Etsiikö se ihmisten suosiota vai Jumalan? Kumpaa varten teot ovat??Mihinköhä menee awakening stockholm 2016:lla tienatut miljoonat eurot?

    Like

  12. Tää on se tapa; Ei uskovien tarvi mitää tehdä. Armolahjat voi vaan tilata. Ei tarvi tehä parannusta. Ei tartte muuttua. Ei se oo kiinni ku oikeista saarnaajista mistä kunnon voitelu saadaan. Ei tarvi kuolla omille himoillee. Tule vain juhlimaan bethelin rokkifestareille, saat erikoisvoimat.

    Like

    1. Ei noin, Mamma Love.
      Kyllä on niin, että parannus elikä mielenmuutos, kuten se sana on alkutekstissä, täytyy tehdä.
      Ihminen kääntyy kokosydämisesti Jeesuksen puoleen ja se on Jeesus Kristus Pyhän Hengen kautta, joka saa aikaan muutoksen ihmisen elämässä. Pelastus on Jumalan työtä ihmisessä.
      Ihminen ottaa vastaan koko sydämisesti sen pelastuksen lahjan jonka Jeesus Kristus hankki Golgatalla.
      Siitä alkaa pyhitys, koska Pyhä Henki on tullut ihmisen sisimpään. Ihminen on uudestisyntynyt. Ihminen haluaa seurata Jeesusta, Jumala tekee pyhitystyötä ihmisessä, joka elää nyt elävässä suhteessa Jumalaan.
      Koska ihminen tietää syvällä sisimmässään, että Jumala on antanut sinne uuden Hengen, Pyhän Hengen, haluaa ihminen jättaa kaiken syntielämän ja vaeltaa valkeudessa Jeesuksen yhteydessä, jolloin Hänen verensä puhdistaa kaikesta synnistä. Pelastus on Jumalan teko!

      Ja juuri tätä saarnattiin Awakenissa, missä myös kultiin monia henkilökohtaisia todistuksia siitä miten Jeesus oli antanut uuden elämän ja vapauttanut monenlaisista syntikahleista.
      Kunnia siitä kuuluu Jumallalle!

      Like

  13. 1. Mitä sellaista bethel toi tukholmaan, mitä Jumala ei o tuonu sun kotiseurakuntaa?
    2.Mitä voitelua tarvit ihmisiltä, joita et tunne—Oletko tietoinen, että tulet tän voitelun myötä osalliseks niitten synteihin?

    Like

  14. Nyt on niin, että tunnen monet mukanaolleiden seurakuntien johtajat. He julistivat yhdessä ilosanomaa Jeesuksesta Kristuksesta, meidän syntiemme Sovittajasta. Sadat ihmiset antoivat elämänsä Vapahtajalle Jeesukselle Kristukselle, myös monet siirtolaiset. Heidät ohjattiin eri seurakuntiin saamaan jatko-opetusta ja uskovien yhteyteen.
    Luotan edelleen Jumalan Poikaan syntieni sovittajana.

    Like

  15. Minulla on sisko joka on lähtenyt seurakunnasta maailman tielle. Kun häneltä kysyy mitä vaan uskoon liittyvää, hän on kuin kuuro tai vastaa toistuvasti ihan johonkin muuhun kysymykseen.. kuin sielunvihollinen olisi tukkinut hänen uskonsilmät ja korvat. Tässä on nyt jotain samaa tässä keskustelussa. Suoraan ja epäsuoraan kysymyksee vastaat niin että vannot tuntemattomien ihmisten puolesta että he ovat oikealla asialla. Vain Jumala voi sanoa onko joku puhtaasti oikealla asialla. Mutta Raamatussa on annettu avaimet vääryyden tunnistamiseen. Vartijan velvollisuus on puhaltaa pasuunaan vaaran uhatessa. Ole sit kuulemati pasuunan ääntä. Sinua on varoitettu. Vastuu on nyt sinulla.

    Like

  16. Kukaan ei voi varastaa sitä uskoa, jonka Pyhä Henki on sydämeen antanut.
    Usko Jeesukseen on enemmän kuin mielipiteet maan!
    Jeesus Kristus on kallein aarre. Hän on uuden, iankaikkisen elämän antaja.
    Hän on Vapahtaja, joka kantoi syntini ja koko ihmiskunnan synnit.
    On valtavaa saada olla uskossa Häneen ja Hänen omansa!

    Like

  17. Se on hienoa että oot uskossa. Kyllä uskon voi varastaa sisko rakas. Raamattu varoittaa nimenomaan lopunaikojen ‘eksyttää jos mahdollista, valitutkin.’ Eli minut ja sinutkin. Toinen aikakirja kertoo jutun seurakunnassa maailmallisesta hillumisesta; 36:14 Myös kaikki pappien päämiehet ja kansa harjoittivat paljon uskottomuutta jäljittelemällä pakanain kaikkia kauhistuksia, ja he saastuttivat Herran temppelin, jonka hän oli pyhittänyt Jerusalemissa.
    36:15 Ja Herra, heidän isiensä Jumala, lähetti, varhaisesta alkaen, vähän väliä heille varoituksia sanansaattajainsa kautta, sillä hän sääli kansaansa ja asumustansa.
    36:16 Mutta he pilkkasivat Jumalan sanansaattajia ja halveksivat hänen sanaansa ja häpäisivät hänen profeettojansa, kunnes Herran viha hänen kansaansa kohtaan oli kasvanut niin, ettei apua enää ollut. ”

    Jeesus sinua siunatkoon ja valaiskoon totuuden että yhtä innokkaasti sitä julistaisit.

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s